mandag 3. desember 2012

Den følelsen!

Når resultatet du har ventet på i åtte måneder endelig kommer. når testen endelig er positiv å du vet at du skal bli mamma:) Jeg er så lykkelig at jeg nesten ikke vet hvilken fot jeg skal stå på:)


Bilde av den lille i magen tatt hos legen torsdag 29.11.2012. Jeg er da akkurat 12 uker gravid:)  Skulle egentlig ikke få se lille enda men legen hadde en lærling (?) som skulle få prøve seg, å da sa jeg ikke neitakk;)


Vi bestemmte oss på nyttåsaften for å slutte med p-pillene å bare la det skje. Når vi endelig var kommet i slutten av august å det enda ikke hadde skjedd noe fikk jeg vondt nede i høyre halvdel av magen. Legen trodde at dette kunne være en cyste på eggstokken å dette kunne være grunnen til at ting tok tid. Jeg ble hendvist til gynikologisk og fikk komme uken etter. Under undersøkelsen så han lenge på livmoren å spurte om jeg var sikker på at jeg ikke var gravid. Hadde tatt en test to uker før å var ganske sikker på at det ikke hadde skjedd, men dær tok jeg feil. Det var bare en liten sort prikk, men der var den:) Jeg var da tre uker gravid:)


Jeg har ikke blogget på lenge men nå har jeg fått lysten tilbake:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar