onsdag 4. august 2010

Iphone, ny hobby, ferie, huset og gammle skatter:)

Det begynner å bli en stund siden jeg har laget et innlegg her men jag har hatt ferie og prioritert andre ting:) Men nå er jeg tilbake:) I ferien har vi bare slappet av i kost oss:)


Da var endelig iphonene min:)LYKKE:) Valgte å ikke kjøpe den nyeste fordi jeg liker formen på 3gs bedre. Dessuten var det jo bare å oppgradere den til den nye så da er det jo bare kameraet som er forskjellig:) Det er helt klart den beste telefonen jeg noen gang har eid:) Elsker den:)


Jeg har fått meg en ny hobby:) Lage smykker og dill av fimoleire:) Er så utrolig mye inspirasjon å finne på google og YouTube:) Litt barnslig men utrolig gøy:)


Fine huset mitt:) Elsker å bo på landet:) Det er som å bo på hytta:) Men siden plenen er så stor måtte min kjære ut å kjøpe plentraktor:) Gutteleker...;P


Nydelige rosebusken min:) Var så spent på fargen og heldigvis ble det rosa:)


Dette serviset har jeg ønsket meg leeeeeenge:) Fant det på et garasjesalg:) Det og krakken fikk jeg for 300,-:) stoffet og ystetingen (vet ikke hva det heter...:) fikk jeg av min stefar da han ryddet ut at sommerhuset i steigen:) Heldige meg:)


På Øyjord (hvor jeg bor) er det loppemarked hver Fredag, Lørdag og Søndag:) Jeg fant disse tre herlighetene for en stund siden men da var stetfatet og stolen grønn og "boksen" trehvit:) Men nå:


Slik ble resultatet:) Ble veldig fornøyd:) Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til men den skal på kjøkkenet:) Kansje jeg skal innrede det og ha tingene jeg lager av fimoleiere i den...:)


Denne sykrakken (vet ikke helt hva det heter heller) fikk jeg også av min stefar ryddet ut av et sommerhus i steigen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar