onsdag 25. august 2010

Litt av hvert:)

Denne hylla fant jeg på bruktbutikken under kontoret der jeg jobber:) Den er bare helt utrolig nydelig å når prisen er på den nette sum av 150,- så tok det ikke lang tid før den var min:) Det vill si at min mor kjøpte den til meg i bursdagsgave:) Nå er jeg så heldig at jeg har bursdag i morgen:) Den skal males hvit å få nye knotter:)



Tror disse blir fine:) Har forelsket meg litt i de:)



Jeg har forelsket meg i en blog:) Damen som har denne bloggen må jo være det herligste menneske jeg har vært borti:) Det kommer vell ikke som et stort sjokk at dette er emmeline sin blog:) Denne dama kan skrive:) Elsker å sitte på jobb med en god kopp te å lese denne bloggen:) Hun har jo skrevet siden 2007 så jeg har jo litt å lese:)



Jeg har så mange ideer om hva jeg skal lage at d ikke blir laget noenting... Jeg har så lyst til å sy meg en country tilda til kjøkkenet. Også har jeg lyst til å lage smykker, øredobber, knapper, ringer å annet dill av fimo. Jeg har planer om å sy meg lappetepper, puter, lappeputer, kjoler, brødkurver å mye mye mye mye mer.....:) Men det blir aldri nå av:( Jeg går å venter på å få malt annekset mitt så jeg kan innrede det til ei systue/hobbyrom som bare er mitt:) Nå må jeg pakke opp å ned etterhvert som jeg holder på:( Men det blir vell ei løsning på det å:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar