mandag 15. november 2010

Det har vært lenge mellom hver gang jeg skriver hær:(

Det har vært lenge mellom hver gang jeg skriver hær:( Det er ikke fordi jeg ikke har lyst, det er på grunn av mye å gjøre. Men nå ser det ut til at det ordner seg:)

Jeg holder på å trekke om en ørelapp stol som er hjemmelaget… det er ikke bare bare.. ble mye triksing og luring for å få det til:) måtte sy nesten alt for hånd på utsiden av trekket. Det vill si at sømmen vises å det er ikke særlig fint, så da skal vi ordne en bord/kant som skal gå over sømmen:) det har tatt lang tid! Delvis siden jeg har fibromyalgi å det tar på i armene å sy slik, å delvis på grunn av lungen:( Håper at de finner ut hva det er så jeg kan bli frisk:)

Jeg gleder meg veldig til å kunne fortsette med miniatyrer og dukkehuset:) Har så mange ideer at jeg holder på å sprekke:) i går laget jeg noen småting av fimo men bilder kommer ikke før i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar