onsdag 17. november 2010

Det nye kjøkkenbordet:) The new kitchen table:)

En dag mens jeg utforsket siste nytt i bruktikken i etasjen under jobben min, så jeg det mest nydelige lille kjøkkenbordet i verden. Det er trehvit og akkurat passe stort til mitt kjøkken:) lykkelig og uvitende ringte jeg min kjære å kvitret om dette bordet. Svare jeg fikk var at dette hadde vi ikke bruk for.. knust av sorg sa jeg ha detbra til det nydelige bordet. Men dette klarte jeg ikke legge bort så jeg maste å maste å maste om hvor praktisk dette var å at det ble mye lettere for meg å kunne holde på med hobbyene mine uten å rote til hele stuen. Til slutt ga min bedre halvdel seg å sa “du gir deg vell ikke før du får det”:) Å da var lykken komplett:) Endelig er jeg eier av det mest nydelige lille bordet i verden:)

One day while I explored the latest in resale shop in the basement under my job, I saw the most beautiful little kitchen table in the world. It's just the right size for my kitchen:) happy and ignorant, I called my husband and twittered about this table. Answer I got was that we had no use for .. crushed by sorrow, I said goodbay to this wonderful table. But this I could not put away so I nagged and nagged about how convenient it was that it was much easier for me to keep on with my hobbies without messing up the whole living room. Finally, my husband gave up the "yes we can buy it":) Oh then it was complete luck:) Finally I'm the owner of the most beautiful little table in the world:)


Mens jeg er i skrivingen tenkte jeg at jeg skulle reklamere litt for den fine bruktikken Agenda har:) de har alt mulig!! Gardiner, ting til kjøkkenet, pyntedill i alle mulige varianter, lamper, glass, serviser, bøker, blader, møbler, osv… de har også en liten kafé. Der er det torsdagsmiddag og varmlunsj på fredager:) myyyyyye god mat:) så hær kommer noen bilder:)

While I'm writing, I thought I would promote some of the fine hand store Agenda (where I work) have:) they have everything! things to the kitchen, decorative items, lamps, glassware, tableware, books, magazines, furniture, etc ... they also have a small cafe. it's Thursday dinner and hot lunch on Fridays:) much good food:) so here are some pictures:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar