lørdag 2. juni 2012

Nytt til telefonen:)

 I helgen så jeg et utrolig kult silikon deksel som så ut som en kassett å forelsket meg litt i det. 


Jeg begynte å lete etter sånn type deksel til HTC Sensation, men fant det ikke på noen av nettbutikkene jeg vet om. Men så kom jeg på at ebay.com har STORT utvalg av alt egentlig:) Der fant jeg de til 30,- per stk med frakt:)

 Bestilte liksågodt i to farger. Et hvitt


 og et rødt:)

 
 
Måtte jo finne noe til Bjørnar også å da falt valget på et carbon fibre hard case cover:) Ordentlig mandig;) 



Mens jeg var i gang fant jeg også n liten ting til mamma:) Hun overtok iPhone min når jeg fikk ny telefon i julegave:) (Kan skrive det her for hun er ikke så mye innom:)


Kjøpte touch pen til alle tre også:)
Jeg er altfor glad i dill;)

Ha en nydelig lørdag:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar