torsdag 31. mai 2012

Belønning for strevet:)



 Etter plane skulle jeg egentlig være ferdig med level 3 i treningsprogrammet, men jeg plage med slimposebetennelse i et kne. Å hvis jeg presser meg ekstra klarer jeg nesten ikke gå på foten… Dette har jeg gjort noen ganger den siste måneden. Lærer enda å kjenne begrensningene mine:) Så siste treningsdag i mitt 30 day shred løp blir på søndag, å da skal jeg måle og veie meg. Er veldig spent på resultatet etter de siste 10 dagen:)
Etter dette begynner jeg på neste treningsprogram/dvd ripped in 30:) Gleder meg veldig til det:)

Jeg er den typen person som trenger en belønning når jeg har vert ekstra flink å stå på. Så da kommer det vell ikke som en overraskelse at jeg har investert i litt nye klær;) Alt er ikke kjøpt nå men i løpet av det siste året. Har lenge prøvd å komme meg i gang med vektreduksjonen, men det er først nå jeg får det til og syntes at det er morsomt å trene:) (Det er en veldig rar følelse å savne treningen hvis det skjer ting som gjør at jeg må stå over en dag eller to)

                                          Her er bilder av de nyeste tilskuddene i garderoben:)

Dette er faktisk en jakke jeg kjøpte for ca fire år siden:) Den har aldri vert brukt, så da anser jeg den som ny;) Gleder med sinnsykt til å ha på meg jeans, t-shirt å denne jakka!
  

De neste tre bildene er klær jeg kjøpte på salg på bikbok:) De hadde 5 for 100,- på masse masse klær å da ble det disse pluss en kjole jeg glemte å ta bilde av:)

Superdeilig strandtopp/kjole. Luftig og lett.

  

Jumpsuit:)

To hettejakker:)

 Fant også noen herlige pyjamaser på salg på cubus til jul:)
Falt pladask for apebuksen:)
  

Bambi t-shirt:)

 Pyjamas med blomster:)

 3 kjoler kjøpt til jul:)

Ikke så veldig interessant men det er fint å ha noe å skrive om;)
Kos dere videre i kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar