tirsdag 29. mai 2012

Campingsyk:)

Som dere vet er jeg i overkant glad i campingvognen vår:) Så når vi skulle i konfirmasjon i helgen var overnattingen klar;) I den anledning hadde vi kjøpt tv med dvdspiller som vi har hengt på veggen ved sengen (vi sitter aldri i salongen å ser på tv/film. Myyyye bedre å ligge i sengen å se film:) å dette må jeg jo vise dere:)

 

Mens vi var i gang med skruingen tok vi liksågodt ned køyesengen som var over sengen:) Ble så utrolig mye større bare av det:)


Siden vi skulle bort måtte jeg jo vaske å ordne litt:) Da fikk jeg en idé om at de gyselige blondergardinene som var bak de grå måtte ned!! Så nå er det så lyst å fint her at det er nesten så jeg bare flytter ut hit for sommeren;)


Flere bilder:)




Over til noe helt annet. Lavkarbokonfekt:)
Til 17. mai laget jeg lavkarbobounty med lys og mørk sjokolade og karamellkonfekt:) Jeg laget også lavkarboostekake men den fikk jeg ikke tatt bilde av:(


Karamellkonfekt.


Bounty med mørk sjokolade.


Bounty med lys sjokolade


Også har jeg bestilt meg notatbok fra personligalmanakk.no som jeg skal bruke til lavkarbooppskriftene:) Gleder meg til den kommer:)


Helt tilslutt må jeg legge til noen bilder av guttene mine:) Er så himmla gla i de to!!:)


 

Ha en ellers strålende dag (uavhengig av været;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar