torsdag 31. mai 2012

Favoritter på kjøkkenet:)

I går gikk jeg rundt på kjøkkenet å knipset bilder av favoritting:)
Her er resultatet:)

Doce gustoen min:) Skjønner ikke hvordan man overlevde før disse kom;)
Og cappuccino ice:) Starter hver morgen med en sånn:)

Gode gamle ispinne former fra tupperware:)
Er sikkert mange der ute som husker disse:)


Laget en beholder til oppvasktabblettene av en hermetikkboks, litt hyssing og en lappe men skrift:)
Ser fint ut på benken:) (Jeg er overrasket over oppvasktablettene til yes. Kommer til å bruke de fremover!)


Oppskriftsboken fra personligalmanakk.no kom i går å er allerede blitt en favoritt:)


 Frokostserviset fra nille:) Skje fra green gate:)


Tilslutt ville jeg bare vise dere de nydelige gamle trådsnellene i tre jeg kjøpte på bruktikken på havna:) 
Helt nydelige:)

Ønsker alle der ute en nydelig siste dag i mai:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar