lørdag 19. mai 2012

Lenge siden sist...


Og jeg har mye å fortelle dere:) Kan si med en gang at dette blir et langt innlegg:) 

Først har jeg lyst til å fortelle om livsstilsendringen jeg har gjort. For ca en måned siden begynte jeg å spise lavkarbo. Jeg innså at nå var det nok å at jeg ikke kunne fortsette på samme viset som før. Jeg har lagt på meg ca 30 kilo på de siste fire årene. Det er ganske mye for en porsjon som er 165 høy og veide 48 kg... Det ble så ille at jeg ble fysisk dårlig av å se meg selv i speilet. Da hadde jeg to valg: jeg kunne enten lukke øynene eller jeg kunne gjøre noe med det. 

Grunnen til at jeg valgte lavkarbo var det at jeg elsker den type mat og at jeg har prøvd lavkallori tidligere uten hell. som sagt er det ca en måned siden jeg begynte på lavkarbo å jeg har enda ikke "sprukket":) Jeg koser meg veldig med maten å går samtidig ned i vekt:) Kan det bli bedre?

  Samtidig som jeg endret kostholdet begynte jeg også å trene. Jeg bestillte 30 day shred på cdon.com. for de som ikke vet hva dette er kan jeg forklare. 30 day shred er en trenings dvd som er delt inn i tre programmer a 20 minutter. Man trener program 1 i 10 dager, program 2 i 10 dager og program 3 i 10 dager. Altså 30 dager i strekk med 20 minutters intensiv trening. Det er ingen pause i de 20 minuttene så jeg kan love deg at du blir sliten:) De blir vanskeligere og tyngre for hvert program. De to første dagene hadde jeg så gangsperre i lårene at jeg nesten ikke klarte å sette meg ned:)

 

Jeg har nå trent tre dager på program tre og ser betydelig forskjell! Det øverste bildet er målene mine for dag 1, dag 10 og dag 20:) (Jeg har også bestilt meg to andre dvder i samme serien, ripped in 30 og killer buns and tighs:) De to nederste bildene er motivasjonsbilder som henger på innsiden av døren til sminkeskapet mitt:)

  

Jeg kommer til å holde dere oppdatert fremover både på treningen og maten:)

 Mamma hadde bursdag 29 mars og jeg sydde dette til henne:) Rundpinnemappe, mappe for strikking (to garnnøster og pinner), liten kurv med diverse sytilbehør og trekk til bakeboller:)

Dette har jeg også laget i det siste. Ringer med hjerter og snurringer, puter til dukkehuset, og jojoer:)


Kake jeg pyntet til en konfirmasjon forige helg:)  


Speedy på 17 mai:) Hadde mamma, pappa, svigersøster med samboer, svigerfar og svigermor på lunsj hos oss:) Kommer med et eget innlegg om det:)


Ha en fortsatt fin lørdagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar