tirsdag 8. juni 2010

Litt av hvert:)

Jeg har lenge snoket rundt på forskjellige interiør/hobbyblogger og er nå litt ivrig:) Er så mye jeg har lyst til å vise dere:) Så da blir det et innlegg om litt av hvert:)


Meg og min kjære:) Veeeeeldig forelsket:)


Var på jysk for en stund siden og der fant jeg disse teppene:) Er egentlig sengetepper men hos meg brukes de i sofaen eller på verandaen:)


Jeg er jo veldig glad i å sy, å dette stoffet (fra stoff og stil) forelsket jeg meg i:) Er bare heeeeelt nydelig:) Vet ikke hva det skal bli enda:)


Jeg er jo glad i å bake å:) Dette er noen kaker som er bakt på "bestilling":)


Helt til slut vill jeg bare vise dere en kjole som jeg har siklet på i sikkert tre år. Den kostet 1990,- men var satt ned til 250,-:) Var en lykkelig frøkenfryd som gikk ut av fisher:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar