fredag 4. juni 2010

Prøver å få ting på plass...

Vi kjøpte dette huset for ca 4 uker siden. Det er drømmehuset. Er et lite hus med STOOR tomt, ca 4 mål:) Har to anneks og dobbelgarasje. Det største av anneksene skal jeg ha til handarbeidsbu:) Har vært strøm der men kabelen er kuttet under bakken et sted, så vi må bare finne ut hvor det er så har jeg strøm:) Må males å litt sånn men det er jo litt av sjarmen:)



Det lille annekset:)


Det store annekset:)


Sånn ser litt av stua ut. Elsker den romantiske stilen med roser, lavendel å lilljekonval osv. Men det gjør ikke min samboer, så det blir litt blanding av ting hos oss:) Men koselig blir det:) Elsker alt med det:)


Dette er kjøkkenet mitt:) Eeeeeeelsker det!! Kjøkkenet jeg hadde var lite å med 1/2m benkplass. Her kan jeg bake så mye jeg vill uten å flytte på alt hele tiden:)

Er enda mye som skal på plass men det tar litt tid:) Men jeg liker egentlig denne tiden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar