mandag 30. august 2010

En travel helg:)

Da var helgen og bursdagen overstått:) Det har vært den beste bursdagen i mitt liv:) Jeg fikk så utrolig mye fint:) Her er bildene av det:
Disse blomstene fikk jeg av min bestemor og bestefar:) de er plukket fra deres hage:)
Hylla har jeg jo vist før:)
Fikk sko av onkel og tante:)
Fikk litt dill som jeg er storforbruker av:p
Iphonedeksel:)
Iphone fikk jeg for en stund siden:)
Verdens kuleste jakke:)
Endelig skal fuglene få mat fra ordentlig hus:)


Nydelig lykt til kjøkkenet:)
Fire søte skåler med polkadotter:)
Noen av tingene i hylla:) (skal ikke være slik, bare ville se hvordan det så ut:)
Mamma strikket meg oppvaskkluter:)
Fikk dette helt nydelige "skilter/pyntebokstaver" fra minne beste venner:)
Også fikk jeg jordbærdeler:)

Er så utrolig glad for at jeg har så mange som kjenner meg så godt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar