tirsdag 14. september 2010

Endelig frisk:)

Hei igjen:) Da var jeg endelig tilbake:) Jeg har et virus i lungen som slo meg helt ut. Først trodde de at det var en blodpropp men heldigvis var det ikke det:) Men har vært veeeeldig redusert, sykemeldt fra jobben å greier:( Men nå er jeg frisk:) Jeg fikk sydd litt mens jeg var syk:) Ble to nye Tildaer, noen Tildaskilt og litt fimo:)

Men først ville jeg bare vise utsikten fra stuevinduene:) Elsker å sitte å se ut:)


Her er Tildaskiltene:) Ble veldig fornøyd med dem:)


Tilda til mammas nye kjøkken:)


Tilda til sykepleieren på mottaket på Narvik sykehus:)
Hun var så snill med meg og fikk meg til å føle meg trygg:)


Så laget jeg litt fimo:) har begynt å tenke på julegaver:)
Er så mye jeg har lyst til å lage:) men en ting er sikkert å
det er at jeg skall lage alle julegavene selv i år:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar