onsdag 22. september 2010

Mange prosjekter...:)

Jeg holder på med mange prosjekter for tiden:) Jeg skal lage dukkehus å alt som hører med, jeg syr Tilda og jeg "pusser opp" ting til huset som er i full størelse;) Grunnen til at jeg holder på med mange ting på en gane er at jeg blir fort lei...:( Så når jeg kan hoppe fra det ene til det andre så hoder jeg ut lenger:)

Dette er et smykkesett jeg laget samtidig som noen møbler til dukkehuset:) Har ikke fåd tatt bilder av de tingene enda:)
Dette skal bli en singersymaskin:) Alt jeg lager må pusses og males siden fimo er en veldig myk "leire". Men jeg tror at det blir bra:)
Dette er en nydelig liten gyngebenk (hvis man kan kalle det for det:)
Fant den på bruktikken på jobb:) Nydelig:)
Den er nå demontert og "plankene" har fåd et lag med beis og venter på å få tre lag med lakk:) Blir ca samme farge som på hylla jeg fikk i bursdagsgave:) I denne skal to Tildavenninner sitte å kose seg:)
"Bena" har fåd seg to runder med sterk rustfjerner å er nå rene:) De skal lakkes sort:) Gleder meg så til den er ferdig:)
Ønsker dere alle en fin dag:)
Kommer tilbake i morgen med bilder av dukkehusmøbler:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar