torsdag 16. september 2010

En stor drømm skal bli virkelighet:)

Jeg har alltid ønsket meg et dukkehus som jeg kunne lage møbler, gardiner, mat osv. til. Det ble aldri til at jeg fikk et sånn:( Men nå har jeg funnet ut at jeg kan lage et selv:) Etter mange dager med surfing fant jeg denne siden:) Der er ALT man kunne drømme om å finne:) Det er mønster og instruksjoner til alt! Selve huset, møbler, mat, matesker osv. Så nå er det bare å gå til innkjøp av diverse å sette igang:) Gleder meg som en unge:):)








(bildene er fra google)

1 kommentar:

  1. oj,oj,oj jeg skjønner deg godt jeg.
    dette er jo bare drømmen:)

    Selv holder jeg på å lager små miniatyrmøbler, og ELSKER det:)

    Har akkurat laget en liten prinsesse himmelseng som er å finne på bloggen min:)

    Keep up the good work!

    Blir spennende å se resultatet.

    SvarSlett