mandag 11. oktober 2010

Oppdatering:)

Ja da var det en stund siden sist jeg skrev et innlegg. Har vært så mye annet som måtte prioriteres:) En oppdatering på dukkehusfronten: jeg har nå fått huset ferdig utskjæret så nå er det bare litt små pussing som må gjøres før jeg kan montere det:) Jeg holder på å “streke” opp parkett på det ene gulvet:) bruker bare syl til det:) skal beise og lakke det:) Tror det blir veeeeldig fint:) Huset kal ha en shabby stil med roser, polkadotter, pastellfarger osv. med også ha et lite innslag av mørk tre:) Føler meg som en unge når jeg tenker på alt jeg skal lage å ordne:) Hær er et bilde av gulvet:)


På dette bildet har jeg ikke begynt å lage strekene som skal gå på tvers. Dette er gulvet til den midterste etasjen:) Jeg tenkte at jeg skulle lage et litt mer rutete gulv til loftet, med streker som går på skrå over platen:) tror det blir fint:) På gulvet i den nederste etasje skal jeg lage fliser av lufttørkende leire:) Vurderer å lage fliser på veggene på badet også men jeg har ikke helt bestemt meg;)

Hær er noen bilder av det jeg har laget til huset. Mye av det er ikke helt ferdig. Tingene skal pusses glatte og rette også skal de males:) har bare ikke kommet meg så langt enda…:) Tror det kommer en oppdatering i morgen:)





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar