torsdag 25. august 2011

Beklager at det er så lenge siden sist!!


Hverdagen kom stormende på og jeg har liksom ikke fått gjort noe… Men nå begynner jeg å komme i rett dur igjen:)

Jeg er helt oppi skyene fornøyd om dagen. Har bursdag på fredag 26.08 men måtte feire den i går, å det jeg hadde ønsket meg var gavekort på Celines hus sånn at jeg kunne kjøpe meg symaskin. Det fikk jeg:):):) Så i dag etter jobb spankulerer jeg opp og bestiller denne herligheten:

DA kan jeg love dere at det kommer til å bli myyyyyye sying og blogging om det i tiden fremover. Har en liten plan om å bli med på julemesse her i Narvik i år, så da er det bare å ta frem julestoffene å sette i gang:)

Skulle jo også lage ting til epla og etsy men har ikke kommet så langt heller. Men har på følelsen at det blir det gjort noe med i de nærmeste dagene;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar