tirsdag 30. august 2011

Bestilt.


Da var symaskinen bestilt:) Jeg må si at jeg er veldig imponert over servicen jeg fikk!:) For å gjøre en lang historie kort hadde de ikke inne maskinen jeg ville ha å ikke kom de til å få den inn med det første.  Jeg kunne bestille en billigere maskin med mindre utstyr men den kunne ikke leveres før i slutten av september… På dette tidspunktet var jeg så fortvilet og skuffet at jeg var helt på gråten, men tror du ikke at frøken hvitstil fikset biffen og ordnet meg en bedre maskin for et lite mellomlegg i prisen?:):) Ikke nok med det men jeg ikke også et stoffstykke på kjøpet:) Jeg er så imponert over servicen der i gården:) Symaskinen er på vei as we speak. Er vell her torsdag eller fredag:)

Hadde tenkt å kjøpe en Janome 2160 men det ble heller en Janome 3160:) Les mer om den på denne siden. (ca halvveis nede på siden:)



Har laget meg en perm som jeg setter alle ideene mine i og nå begynner lommen for julemessen å bli litt i tykkeste laget…:) 
 Har så mange ideer at jeg nesten holder på å sprekke:) Tror jeg skal holde meg til de enkleste tingene og heller bare lage noen få av de mer krevende tingene, man kan love at det meste er Tildainspirert;)

2 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med en flott og flunkende ny symaskin. Ho Christine er ei flott pia og go på å fikse opp i ting. Gleder meg til å se hva du tryller fram med nymaskinen. :o)

    SvarSlett
  2. Tusn takk:) Trur ikke æ har gleda mæ så mye sia æ va lita å ønska mæ barbiehus i julegave;) Ja ho imponerte stort:)

    SvarSlett