onsdag 7. september 2011

Endelig er den her:)

Nå er den endelig her:):) Er helt i ekstase her jeg sitter:) Og det som nesten (og da mener jeg bare nesten) var det morsomste av alt var at jeg fikk en gave av frk hvitstil:) Den fikk jeg siden det ble så mye tull med levering av maskinen:) Fikk seks biter med stoff og ei trådsnelle:) Gleder meg så sinnesykt til å sette meg godt til rette på kjøkkenet med tildastoffkofferten å boltre meg:):)

Tildastoffkofferte:) Stoffinnholdet har vokst en del siden jeg tok dette bilde:)
 Maskinen i eske:) 
Har hatt den oppe men det skal jeg ta bilde av når jeg har fått den hjem:) filleryen som ligger oppå kjøpte jeg på Rema 1000 ankenes til 19,-:) Den skal jeg ha på kjøkkenet og det kommer det bilde av etter hvert:) 


Her er stoffene og trådsnella jeg fikk:)
Ønsker alle herlige sjeler der ute en fantastisk Onsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar