fredag 30. september 2011

Ufrivillig bloggpause:(

Ble en ufrivillig pause fra bloggen pga sykdom... Fikk infeksjon i luftveiene og influensa. JIPPEY!! Men begynner å bli bedre nå:) Siden jeg ikke kan gå ut av huset og vi var fri for brød var det bare å finne frem den trofaste kjøkkenmaskinen å sette i gang:) Så nå står det to brød og purke og sjokoladepølsedeig til heving:) Fant oppskriften nederst på vg sin side å måtte bare prøve:) Les om den her. Kommer tilbake med resultatet om et par timers tid:)


 Jeg kjenner at panikken ligger å lurer siden det nå er bare en måned til julemessen å jeg har ikke kommet ordentlig igang... men jeg vet jo at jeg jobber best under press å at det alltid ordner seg:) Gleder meg veldig kjenner jeg:) Messen skal være i ankeneshallen 5 November fra 10:00-18:00. 
Håper at du kommer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar