tirsdag 6. september 2011

Hvis noe kan gå galt så gjør det som oftest det…


Fikk telefon fra Celines hus i går om at symaskinen min var sendt til en helt annen plass…:( Så nå blir det sendt en ny til meg med hastepost, så forhåpentligvis har jeg den i dag eller i morgen.. Så utrolig typisk.. Men det er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det. Er nok ikke så morsomt for de som jobber på Celines hus heller. Det er jo ikke deres feil..:)
Utenom det så skjer det ikke så mye. Skulle egentlig til Harstad i helgen men det ble utsatt til neste helg:):) Ellers så har vi begynt å gå lange turer på ettermiddagene:) Lørdag gikk vi 7km, søndag gikk vi 8km og i går gikk vi 6km:) Vi er så heldige som bor på landet:) Utrolig mange fine traktorveier og stier i skogen på Øyjord. Elsker og utforske nye plasser:) Ekstra morsomt er det når Bjørnar er like gira som meg:)

Håper at dere får en fin dag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar