torsdag 5. januar 2012

Bedre sent enn aldri:)


Da var jeg tilbake etter en laaaaaang julebloggpause:) Jeg har hatt den beste julen i hele mitt liv:) Alt har vært stille og fredelig, ingen stress, bare kos:)

Siden jeg ikke har vært innom hær siden jul så kommer julebildene mine nå:)

Julegaver fra mor, far og onkel:)

Julegaver fra mamma og pappa:) Trådsnellene fra bjørnar sin tante:)


Julegaver fra mamma og pappa:) Englekoret mitt:)


Det søte muffinskrinet er fra svigersøster og sokkene har mamma strikket:)


Lypsyl fra EOS fra svigers:) Mykke og støveletter fra mamma og pappa:) Og sengesett fra bestemoren til Bjørnar:) 


Julegaver fra mamma og pappa:)

 
 Lyset utenfor huset på andre juledag:) Utrolig fint:)


Juleteet hjemme hos oss:) Elsker julepynten fra kremmerhuset!:)


Julestrømpene som jeg har sydd/brodert til mamma og pappa:) Mamma lager julestrømpe til meg og bjørnar hvert år (den største er min å den har jeg hatt soden jeg var tre år:) Å hvert år får vi gave med strømpen:) I år var det værdens hærligste puter:)
 Juletreet hos mamma og pappa:)


Nissen min:) Kjøpte han for 30,- på loppemarkedet på øyjord:) 


På nyttåraften lagde jeg kalkun hos svigersøster  med mandelpoteter, peppersaus og waldorfsala. Og til dessert lagde jeg den helt nyyyyyydelige himmelsk sjokoladekaken til Lykkelita:) Et tips til de som bruker å lage denne, bruk meierismør!! Å hjelpes så god den ble:)


 Etter mat tok vi med oss campingvognen til en kompis av oss som bor i byen og feiret resten av dagen/kvelden dær:) Speedy var litt småygg for rakettene i starten men når han så hvor glade alle var begynnte han å loggre og kunne ikke brydd seg mindre om smellene:) Flinke guttn:) Hær er et bilde av han på lillelillejulaften. 


Måtte sy han et slips. Han ble så utrolig søt!! Det er borrelås på den såden faller ikke av i det hele tatt:)

Ellers så har jeg fått to bestillinger bestillinger i jula. 
Den første var to julestrømper med broderte bokstaver (brodert for hånd da jeg ikke har broderingsmaskin).


Den andre var disse varmevottene. En veldig hyggelig dame tok kontakt å lurte på om dette var noe jeg kunne lage, å vips så var et nytt produkt funnet på:) De er nå å finne i Eplabutikken min:)


Jeg har også lagt ut denne nålemappen. Veldig praktisk og fin å se på:) Denne finner du også på eplabutikken min:)


For øyeblikket ligger jeg hjemme med magesyke...:( Hater å ha vondt i magen!! Håper at det går over fort!:) 

Håper at alle dær ute har en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar