fredag 27. januar 2012

Operasjon i nesa og nytt Tildahefte:)

Grunnen til mitt laaaaaaaaaaaaange fravær er at jeg har vært i tromsø og “åpnet” en bihule:) Operasjonen gikk veldig bra og ting funker som normalt:)
 

Men det som gjør meg gald om dagen er at Tone Finnanger har kommet ut med et nytt idéhefte som heter tildas våridéer:) Bare av å se på coveret vet jeg at dette kommer til å bli min nye bestevenn:) Hele den nye serien er lagt ut på Panduro sine sider her:)

 
På grunn av operasjonen har jeg ikke laget så mye de siste ukene. Det er blidt to nye smokkesnorer å di ligger nå i eplabutikken min:)
 
                                Så ønsker jeg alle dere herlige mennesker der ute ei riktig god helg:)

2 kommentarer:

  1. God helg til deg også!!!
    Og god bedring:)

    Elsker Tilda♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha:)
      Det går veldig bra med meg nå:) Har ikke vondt i det hele tatt:)

      Tilda har stjelt hjertet mitt;)

      Klem.

      Slett