tirsdag 10. januar 2012

Uglestoff fra Jysk:)

Var en tur innom Jysk i dag for å kjøpe madrssklipps (som skal brukes til smokkesnorer som snart kommer i Eplabutikken min) og fleecepledd. 

 Madrassklipps:)
 Fleecepledd:) Utrolig mykt!:)

Ikke bare endte jeg opp med dette men også det fineste stoffet jeg vet om for tiden, nemlig uglestoffet til Jysk:) Jeg eeeeeeelsker de uglene!! Kommer nok noe i eplabutikken rimelig snart i dette stoffet:)


Noe jeg ikke viste at jysk hadde var glidelås. Å til den nette summen av 19,90 per stk (for de små) ble to av de med hjem i dag:) Skråband ble det også:)


Ole Brumm stoffet fant jeg på Bruktikken på havna. Syntes at det var så innmari søtt:) 
Likte mønsteret i det hvite stoffet. Også fra Bruktikken på havna:) 

Smykkebyste som skal stå på badet:) Også fra Bruktikken på havna.
Jeg falt pladask for sauene i dette spillet( trenger kanskje ikke si at jeg fant dette i bruktikken?;). Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til men har noen ideer:)


Lamper til kjøkkenvinduet:) Skal lakke de hvit etterhvert. 


Helt tilslutt må jeg tipse alle om kurvkuppet jeg gjorde på Rema 1000:) De minste 10,- for tre. 1 str større 10,- for tre. Nest størst 10,- for to og den største 10,- for en:) 


 Her er to av de små i bruk:)



Håper at alle koser seg denne flotte tirsdagskvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar