fredag 26. april 2013

Lenge siden nå...

Jeg ha vært syk og blogglysten forsvant en stund..:( Men nå er jeg hær:) 

Jeg tenkte at jeg skulle vise dere det nyeste til snuppa. Kjøpte to tynne bomullsluer og et par tøffler som hun kan ha på seg på sykehuset:) Så sukkersøte<3 nbsp="" p="">


Disse to dressene kjøpte jeg på Ebay.com til en billig penge for en stund tilbake og nå er de endelig kommet. SØTE!!!


I min søken på vippestol kom svigers å sa at de hadde lyst til å kjøpe det til oss. Det takken man jo ikke nei til så vi dro til byen for å se om vi fant noe her. Denne elektriske stolen falt alle for så da ble det den:) Den er så myk og deilig i stoffet at det var like før jeg ikke la meg i den selv! Den svinger fra side til side, har musikk, vind lyd og timer:) De hadde den selvfølgelig ikke inne men den er bestilt og er her innen tre uker:) Prisen var 1899,- på barnas hus i Narvik:)




Kostymet i størrelse 1 år som snuppa kan ha på seg i vinterfestuka til neste år:) Litt tidlig men klarte ikke dy meg når jeg så den.. Kjøpt på Ebay.com selvfølgelig til en liten penge:) Den er vintervattert så den blir perfekt i den tiden:)


 CUTE!!!


 Så har jeg sydd bilstolpose som snuppa kan bruke den første tiden etter fødselen. To lag fleece sånn at den ikke blir for tykk eller for tynn:) Nydelig mønster i det ytterste laget. Passer kanskje ikke helt til sommer med det bryr jeg meg ikke om;)

 



  Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar