torsdag 4. april 2013

Statusoppdatering

♥ TERMIN:
14 juni:)

♥ UKE:
30+1

♥MAGEBILDE:




♥ IGJEN TIL TERMIN:
10 uker eller 71 dager
 
♥ STJERNETEGN: 
Tvilling eller krepsen

♥ KJØNN:
♥Jente ♥

♥ NAVN:
Malin

♥FØDESTED:
Hvis jeg får etter 1.juni blir det Harstad og blir det før så blir det Narvik.
 
♥ UTSTYR/INNKJØP SOM GJENSTÅR:
Brystpumpe, amme bh, ammetopper og kremer.

♥ VEKTØKNING: 
7 kg.

♥ NESTE KONTROLL:
2 april.

♥ STREKKMERKER:
Kun en på piercinghullet i navlen *bank i bordet for det*

♥ VANN I KROPPEN:
Det begynner å komme ja..:)  

♥ KYNNERE:
Jepp.. Ikke det beste i verden men holder meg iro så det går greit:)

♥ MATKICK:
Ingen for øyeblikket:)

♥ PLAGER:
Kynnere, bekkenløsning og knekt ribben.. Men det går faktisk bedre nå:) Har ikke like vondt som jeg hadde tidligere og det er ikke så ille som jeg trodde det skulle bli når hun sparker i ribbenet:)
 
♥ UTÅLMODIG?:
Nei ikke egentlig men jeg gleder meg bare så ufattelig mye til å møte henne! Jeg drømmer om henne nesten hver natt og føler at jeg kjenner henne allerede:)

♥ AKTIVITET I MAGEN?
Nå kjenner jeg det godt når hun rører seg og jeg kan se det godt på utsiden:) Siden jeg har morkaka på forsiden har jeg bare kjent små nudge men i de siste ukene har det tatt seg opp:) ELSKER følelsen!

♥ BABYROM:
Kommer ikke til å ordne babyrom før hun skal sove på det. Vi (han) bruker det som treningsrom nå å hun skal jo sove sammen med oss så lenge jeg ammer:)

♥ TANKER OM FØDSELEN:
Begynner faktisk å glede meg til det. Greit nok at det gjør vondt men det er jo en opplevelse for livet:)

♥ OPPEGÅENDE?:
Delvis? Joda men må holde meg iro så det blir myyyyye sofaligging:)

♥ SULTEN?:
Fra jeg står opp og til i tretiden er jeg sulten men etter det så har jeg ikke matlyst før kvelds:)

♥ HØYGRAVID:
 
Nope! Ca 30 dager til det.

♥ TUNGT?
Både ja og nei. Kommer ann på hvor vondt ribbenet gjør den dagen.
 
♥ SYKEHUSBAG?
Har faktisk begynt å pakke den *flau*. Men det er fordi at jeg har vasket alle babyklærne og i stede for å henge de opp så pakket jeg bare ned det jeg skal ha med:) Også har jeg kjøpt meg en velourjoggedress jeg skal ha på sykehuset, den er også pakket ned:)

♥ SØVNMØNSTER:
Lillemor sover nesten hele dagen. Hun er våken på morgenen og kvelden og litt på dagen. Jeg er ikke helt sikker på hvordan hun er på natten for jeg sover ganske godt:)

♥ MELK I BRYSTENE:
Litt råmelk av og til.

♥ HUMØR:
Føler at jeg har godt humør for tiden:)

♥MINE TANKER:  
Har så utrolig mange tanker.. Det jeg tenker mest på er tiden etter fødselen. Gleder meg så utrolig til å bli mamma og alt det bringer med seg. Jeg tenker en del på hvordan form jeg kommer til å være i i tiden etter fødselen. Vi har fått årsplass til campingvognen på et helt nydelig sted som heter Efjord og jeg håper så inderlig at jeg komme til å ha det såpass bra at vi kan bruke den masse i sommer:) Tenker også en del på hvordan dette blir for Bjørnar. Han kommer til å bli en fantastisk far, det er det ingen tvil om,  men jeg håper at han ikke forandrer seg så mye. Jeg håper at han kommer til å fortsette å ha sine interesser og at han ikke kommer til å glemme vennene sine. Jeg håper også at jeg ikke blir den typen jente som blir så opphengt i familien at jeg krever at han skal tilbringe all sin tid sammen med meg. Det er alt for mange som blir sånn og det har ingen godt av!



Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar