torsdag 4. april 2013

Svangerskapskontroll = bydag:)

Jeg hadde svangerskapskontroll i går og alt så bra ut både med meg og lillemor:) Jeg bor jo tre mil utenfor byen så jeg sitter på svigerfar når jeg skal til byen og så sitter jeg på hjem igjen så det blir noen timer venting. Men heldighvis for meg er mamma sykemeldt å kunne være sammen med meg:) 

Som vanlig tar mamma av når vi er i byen sammen å da blir det nye ting enten til meg eller lillemor:) Man kan jo prøve å stoppe henne men det er ikke mulig:)


Sett fra H&M:) Så utrolig nydelig!! Skjørt 50,- vest 50,- strømpebukse 69,- og lue 59,-
Bodyen hentet jeg på Lindex med gavekortet som fulgte med den ene babypakken man får på apoteket:)


Grønt sett fra Bare barn:) Bukse, jakke, body 99,- Tørkle/smekke 39,- Så fint:)


Bukse 129,- og body 99,-  også fra Bare barn:) Så fine detaljer på bodyen:)


 To kosekluter med elg:) Fra bruktikken til 10,- stk. Helt nye med lappen på. Så utrolig søte og fantastisk myke:)


 Det nyeste Tildaheftet 69,- kom i posten i går:) Gleder meg til jeg kan sy igjen:)
 

Også var vi på Europris en tur å dær hadde de fått pantene pro v!! Å de var akkurat sånn som jeg husker de:) Har nå det glatteste og mykeste håret:) Håper at de aldri slutter å selge disse!!

Håper at alle har en nydelig torsdag:) Her er det sol og litt skyer så jeg koser meg:)
 Klem fra Frøken Fryd.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar