onsdag 8. mai 2013

Da mangler det bare babycall.

I går fikk jeg kjøpt det siste jeg trenger utenom babycall:) Fant elektrisk brystpumpe og damper/blender fra avent på finn.no til 990,- med frakt:) Kunne ikke la være å slå til på det:) Damperen/blenderen trenger jeg jo ikke før senere men når jeg fant begge hos samme selger var det bare å slå til. 


Jeg håper at jeg kommer til å være flink til å lage mesteparten av maten til lillemor selv. Da vet jeg hvertfall hva hun får i seg og jeg slipper alle tilsetningsstoffene. Med en så enkel og grei maskin er det jo bare latskapen som stopper en hvertfall;)

Fru maela har testet den ut å det kan du lese om her:)

 eg fikk også kjøpt ull ammeinnlegg, purelan krem og Morgenkåpe til å ha med på sykehuset:) Føler at jeg har kontroll nå:)






Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar