onsdag 22. mai 2013

To uker siden sist...

Vips så var det to hele uker siden sist jeg blogget... TO UKER?? Jeg som skulle bli så flink til denne bloggingen:( Men denne graviditeten og alt som følger med tar tid å da er det bloggingen som får lide:( Men nå blir det andre boller:)


På 17.mai var vi hele familien samlet hos svigers til grilling og kaker. Vi hadde knallvær og 24 grader i skyggen. Du kan tro at gravida holdt på å smelte bort:) Men gud så koselig vi hadde det:)

Ellers har det ikke skjedd så mye. Forteltet er kommet men ikke satt opp. Brystpumpen og dampblenderen er også kommet og de er jeg veldig fornøyd med:) Jeg har kommet i full redebyggingsmodus og bruker nå dagene til å rydde å vaske rundt omkring i huset. Jeg er nå så vandt til ribbenet at jeg vet hvordan jeg skal bevege meg for at det ikke skal gjøre så vondt og om kynnerene går over i rier gjør det ikke noe siden lillemor ikke lenger da er prematur:) Statusoppdatering kommer i morgen med magebilde og alt:)



Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar