fredag 24. mai 2013

Stelleplassen:)

Nå er stelleplassen helt ferdig. Jeg kjøpte to av disse plastkomodene med tre skuffer i på biltema for å ha under stellebordet slik at jeg kan ha alle tingene innen rekkevidde:) De passet perfekt. Det er nesten som om de var laget for mitt stellebord:) Her finner du de:) 


 Her er hele stellebordet.


I venstre skuffe øverst er bodyer og bukser i størrelse 56. 
I høyre skuffe øverst har jeg kremer, handsprit, utroligkrem, babyolje og libro sine små søppelposer på rull.
I venstre skuffe i midten har jeg refill til angelcare bleiebøtte, ammeinnlegg og doppler.
I høyre skuffe i midten har jeg vaskekluter og våtservietter.
I venstre skuffe nederst har jeg håndduker.
I høyre skuffe nederst er bleier i str 1:)
Under stellebordet har jeg to kurver i den til venstre er det bleier i str 2 og i den til høyre har jeg ingenting:)


 Utsikten fra stellebordet:) Lillemor har værtfall noe å se på mens hun ligger der:)
 Magebilder uke 37:)


 Hele badet:) Ikke så stort men det funker:)





Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar