mandag 21. november 2011

Ei innholdsrik helg er over.


Ja da var enda ei helg overstått:) Fikk gjort mye i helg, blant annet fikk vi sydd kjøttrull:) De ble så sinnsykt fine:) De ble så stappfull at det ikke var plass til en liten løkbite til engang:) Kan nesten ikke vente til julemorgenen:)
Jeg og mamma fikk også tatt oss en tur på Europris og der fant jeg noen nyyyydelige juleting:) Den første er ei skål hvor det står “julegodt” på:) Passer perfekt sammen med gløggkoppene jeg viste tidligere:)
Disse ble også med hjem:) Blir et helt fantastisk fint lys i dem:) Tror jeg må lure til meg tre til av den sorten;) 
Tenk at det er første helga i advent neste helg. Tiden går så utrulig fort. Vet ikke helt om det er en bra eller en dårlig ting…
Det var utrolig godt å være “hjemme” i helgen. Fikk servert lutefisk og greier:) Noe av det beste jeg vet:) Et glass baileys ble det også:)
Grunnen til at jeg var “hjemme” i helgen var at jeg skulle sitte på biblioteket her i narvik og selge cupcakes, eplekake, ostekake og kaffe for Agenda Catering i forbindelse med nordnorsk bokdag:) Var veldig koselig:)

Bjørnar var på sikkerhetskurs i oslo og siden jeg ikke har sertifikat var det letter for meg å sove der enn å finne noen som kunne kjøre meg:)
 Når han kom hjem fikk jeg denne nydelige parfymen:) Plukket den ut selv hadde han også gjort og jeg forelsket meg helt i den med en gang:)
 Håper at alle har og får en super mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar