tirsdag 8. november 2011

Skal det være en kopp kaffe?


 Denne herligheten blir min om en bitteliten time:) Bestilte den på elkjøp og brukte sånn collect@store. 
Det betyr at du kan kjøpe en vare på nettsiden for internettpris (alle vet at det er billigere på nettet) så henter du varen i din nærmeste butikk etter to timer:) Det er jo utrolig genialt!! På nettet kostet den nå 999,- mens i butikken koster den 1799,-. 
Gleder meg til å prøve de forskjellige variantene av kaffe, iste, iskaffe, latte, nesquik osv. Også er den jo så utrolig fin å se på:) Tror den blir å gjøre seg godt på benken:)
Så må jeg jo fortelle dere om julemessen jeg var på i helgen. D gikk ikke så bra… vet ikke om det har noe med at det er en uke til lønningsdag for de fleste eller om det hadde noe med tingene jeg solgte… men hørte fra flere at kjøpelysten ikke var så stor denne helga..:( Koselig var det uansett:) 
Men helga som kommer stiller jeg på Trældal sin julemesse. Tror jeg skal lage litt flere tildadukker, toalettmapper og mugrugs til da:) Det er åpent fra 11:00 – 17:00 på lørdag og 12:00 – 17:00 på søndag:) Håper at mange tar turen innom:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar