onsdag 16. november 2011

Mange ting på en gang:)

Jeg har mye å fortelle dere:) For det første var jeg på julemessa på Trældal i helgen og det var så utrolig koselig!:) 
 Masse koselige folk og en helt spesiell julestemning:) Salget gikk også bra:) Fikk ganske mange bestillinger, så dagene fremover kommer til å være fylt med nål, tråd, stoffer, stappevatt, strykebrett, strykejern osv.  Men du kan tro at jeg koser meg med det:) Bilder fra messa kommer når jeg har funnet kabelen til iPhone:) Imens kan dere kose dere me bilder fra tingene jeg hadde med på messa og som skal ut på Epla;)
 Nyhet nummer to er at jeg kommer til å legge ut veldig mye snacks på Eplabutikken min:) Har tatt bilde av alle tingene jeg har nå og da er det er bare å finne ut av priser, frakt, skrive produktbeskrivelser osv. så er jeg i gang:) 
 Tenkte også at jeg skulle begynne å ta imot bestilling på diverse her på bloggen:) Så hvis det er noe du vil ha sydd så er det bare å si ifra. Jeg kan sy det meste:) Men trenger vell ikke si at det jeg liker best å sy er Tilda;)
Nummer tre er at Bruktikken på havna hadde en veldig fin give away/konkurranse i dag.  De har rundet 20 000 lesere og markerte det med at de tre første som kom innom og sa at de hadde lest bloggen i dag fikk velge seg en ting i butikken uansett pris eller størrelse:) Jeg var så heldig og ble nr 2:):):) det jeg valgte var en eske med forskjellige mini ting:) Bildet av dette kommer når i løpet av ettermiddagen:)
 Nummer fire er at jeg har fått julegaven fra mamma tidlig i år:) Jeg smisket meg til en HTC sensation:) jeg kan bare si det at den er hvert fall 10 ganger bedre enn i Phone!! Bjørnar fikk samme telefonen av meg i julegave dagen før jeg fikk min:) Begge er strålende fornøyd!!:) Bildene den tar er helt fantastisk!:) Og det er noe jeg har savnet veldig!
 
Håper at alle dere fine folk der ute har en fin onsdag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar