tirsdag 8. november 2011

Min min min:)

Måtte pakke den opp å se på den:) Elsker utseende:) Kjøpte nesquik, iskaffe, espresso macchiato og moca:) Fulgte også med 12 kapsler med forskjellige smaker. Spennende;) Oppdatering kommer i løpet av kvelden:)
Utenom kaffemaskin har jeg fått “gave” fra mamma og en fra folkene på jobb:) Hos folkene fra jobb fikk jeg en stor tresko:) den hadde de pusset, grunnet og malt til meg:) Veldig fine folk jeg jobber med:)
Hos mamma fikk jeg litt julepynt som Emmeline hadde på bloggen sin for en liten stund siden. De er fra kremmerhuset og er bare helt nydelige:) Tre røde hjerter med polkadotter (i ren Emmelineånd;), tre sopper på klipps og tre muffins i sølv og rosa:)
Kjenner at jeg begynner å glede meg sinnsykt til jul!:) Måtte også vise dere yndlingspynten min:) Elsker de små dyrene!
 
 Vi sees i kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar