torsdag 14. mars 2013

Statusoppdatering

Termin: 
14 Juni

Magebilde:  


På vei: 
 27 uker og 1 dag.

Dager til termin:  
92.

Antatt lengde på babyen:  
33,5 cm.

Antatt vekt på babyen:  
1100 g.

Kjønn: 
Jente:)

Navn: 
Malin:)

Aktivitet i magen: 
Blandet aktivitet nå om dagen:) Det begynner og bli liten plass til lillemor så det er litt roligere nå:)

Babyens leie: 
Hodet ned.

Utålmodig: 
Er ikke lei av å være gravid men har så innmari lyst til å møte henne! Har drømt så mye om henne og fødselen.

Vektøkning: 
6,5 kg

Utstyr som mangler: 
Bare småting til amming/flaske, stelling, bodyer og sengekant:)

Strekkmerker: 
Ingen enda og det er jo lov å håpe at det ikke kommer noen snikende;)

Matkikk: 
Saftis og melon. Ingen forandringer dær:)

Plager: 
Kynnere og bekkenløsning:( Er fortsatt sykemeldt og kommer meg nok ikke tilbake i jobb før lillesnuppa kommer:( Jeg har også utrolig vondt i nederste ribben på høyre side. Jeg knekkte det for 8-9 år siden og det grodde skjevt så det er veldig ømt. Spesielt nå når det er mye press der..

Tanker rundt fødselen: 
Tenker faktisk ikke så mye på det:) Hun må jo ut en gang så jeg tenker at det går som det går:)

Søvn: 
Sover greit og må ikke opp på do lenger. Men jeg våkner på natta og får ikke sove på en stund:) 

Humør:  
Er ikke så veldig fornøyd med å gå hjemme, men det er noe man venner seg til. Det går mye bedre nå som Bjørnar har friperiode og er hjemme sammen med meg:) Gruer meg så til at han begynner på jobb igjen på mandag men da har jeg jo friends å se på:)

Neste kontroll: 
26 Mars:)


 Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar