onsdag 6. mars 2013

Nytt til meg og lillemor:)

Siden jeg nå skal holde meg iro på sofaen har jeg god tid til nettshopping:) Ha i det siste blitt litt nytt til meg og litt nytt til lillemor:) Jeg har kjøpte meg one pice mest fordi de ikke presser på magen. De er så utrolig deilig å ha på så jeg bor i dem nå:) Kjøpte den sorte på Euroris til 199,- og den lilla kjøpte jeg på Ebay.com til 135,- :)


Dårlige bilder men den første er sort og den andre er lilla:)


Bestilte meg Redken All Soft og yndlingskremen min fra Blush.no. Alt til den nette summen av 458,- :) Har ikke prøvd shampoen og balsamen så jeg gleder meg til de kommer:)


Kjøpte meg alle sesongene av Friends på blueray til 300,- :) Da har jeg noe å gjøre når samboeren begynner på jobb igjen:) (Han jobber skift 2 uker på å to uker av. Han har nå den første av to friuker så jeg slipper å kjede meg så mye nå:)


 Så over til det nye til lillemor. Alt på bildet er kjøpt på H&M:) Elsker de nye sommerklærne til H&M:)


To dresser fra Cubus som jeg har klippet hetten av:) Syntes egentlig at de ble finere uten:)


Helt til slutt kommer pledd og kanin fra Princess, skjeer fra Rema 1000 og melaminskåler fra green gate:) Er jo litt tidlig å kjøpe mateting men de var så søte at jeg klarte ikke la være:)




 Klem fra Frøken Fryd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar