fredag 1. mars 2013

Statusoppdatering.

Statusoppdatering
Termin: 
14 Juni

Magebilde:  

På vei: 
25 uker og 2 dager.

Dager til termin:  
105:)

Antatt lengde på babyen:  
31cm

Antatt vekt på babyen:  
900g
Kjønn: 
Jente:)

Navn: 
Malin:)
Aktivitet i magen: 
Ganske mye aktivitet de siste dagene:) I natt kjente jeg at hele hun snurret:)
Babyens leie: 
Hodet ned.
Utålmodig: 
Er ikke lei av å være gravid men har så innmari lyst til å møte henne:)
Vektøkning: 
6,5 kg

Utstyr som mangler: 
Bare småting til amming/flaske, stelling, bodyer og sengekant:)

Strekkmerker: 
Ingen enda:)
Matkikk: 
Saftis:)

Plager: 
Kynnere og bekkenløsning:( Er fortsatt sykemeldt og kommer meg nok ikke tilbake i jobb før lillesnuppa kommer:(

Tanker rundt fødselen: 
Tenker faktisk ikke så mye på det:) Hun må jo ut en gang så jeg tenker at det går som det går:)

Søvn: 
Sover greit men må opp på do to-tre ganger hver natt:) 

Humør:  
Litt lei meg for at jeg må gå hjemme men ellers er humøret som før:)

Neste kontroll: 
26 Mars:)


Jeg var på kontroll hos både lege og jordmor i dag og alt er bra med lillemor:) Men jeg plages enda med kynnere og bekkenløsning så jeg ble sykemeldt frem til 26 mars foreløpig. Men jeg tror ikke at jeg kommer tilbake på jobb før lillemor kommer:( Ganske synd for jeg savner å være på jobb men så lenge det er det lillemor trenger er det greit:) 



  Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar