onsdag 20. mars 2013

Statusoppdatering

Termin: 
14 Juni

Magebilde:  

(Må få vasket speilet:)

På vei: 
 28 uker.

Dager til termin:  
86 dager.

Antatt lengde på babyen:  
35 cm.

Antatt vekt på babyen:  
1350 g.

Kjønn: 
Jente:)

Navn: 
Malin:)

Aktivitet i magen: 
Blandet aktivitet nå om dagen:) Så lenge jeg er i bevegelse er hun rolig, men med en gang jeg legger meg ned begynner hunn å romstere:) Elsker følelsen!!

Babyens leie: 
Hodet ned.

Utålmodig: 
Er ikke lei av å være gravid men har så innmari lyst til å møte henne! Har drømt så mye om henne og fødselen. Jeg blir litt utålmodig av og måtte ta det med ro og ligge på sofaen hele dagen... Hadde jeg bare kunnet sitte ved symaskinen hadde det vært bedre.

Vektøkning: 
6,5 kg (Har ikke veid meg denne uken)

Utstyr som mangler: 
Bare småting til amming/flaske, stelling og bodyer:)

Strekkmerker: 
Ingen enda og det er jo lov å håpe at det ikke kommer noen snikende;)

Matkikk: 
Saftis og melon. Ingen forandringer dær:)

Plager: 
Kynnere, bekkenløsning og knekt ribbein:( Er fortsatt sykemeldt og kommer meg ikke tilbake i jobb før lillesnuppa kommer:( Nå som ribbeinet er knekt og presset på det bare kommer til å øke må jeg holde meg iro så ingen mer jobbing på meg før permisjonen er over:(

Tanker rundt fødselen: 
Nå er jeg nervøs med tanke på å føde med brukket ribbein.. Men utenom det så har jeg ikke så mange tanker. Som sakt så må hun jo ut en gang og det går som det går:)

Søvn: 
Sover greit og må ikke opp på do lenger. Men om jeg våkner så får jeg ikke sove på en stund:) 

Humør:  
Er ikke så veldig fornøyd med å gå hjemme, men det er noe man venner seg til. Jeg har lært meg og hekle så jeg har vertfall noe å gjøre:)

Neste kontroll: 
26 Mars:)



 Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar