fredag 22. mars 2013

Strikking og hekling:)

Mamma har vært hær to dager for å hjelpe meg med husarbeidet som er litt vanskelig for meg å gjøre nå. Beste mammsn i verden:) Mens hun var her lærte hun meg og hekle bestemorruter:) Jeg har nå tre forskjellige bestemorruteprosjekter liggende:)


 Øverte bildet er et babyteppe under produksjon:) Elsker de vårlige fargene:) Manna heklet en smokkesnor i de samme fargene:) Så søtt:)


 Prosjekt nummer to og tre skal bli lekeklosser:) Skal sy kuber i hvit og fylle de så sy disse rutene utenpå:) Tror det blir fine babyleker:)


 Så har jeg strikket to nye smokkesnorer i hvit og lilla:) Elefanten fant jeg bilde av på nettet men fant ikke ut hvor jeg kunne finne mønsteret så jeg prøvde å lage et selv. Syntes at den ble riktig søt:)



 Så har jeg bestilt meg nye heklekroker på ebay:) (For de som ikke har skjønt det så ELSKER ebay) Det øverste settet kostet 65,- med frakt:) De i bambus kostet 25,- med frakt:)

Da er det vel bare å ta heklekroken fatt og kose meg videre me garn, smågodt og friends:)
Ønsker alle ei riktig god helg:)


 Klem fra Frøken Fryd.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar