onsdag 20. februar 2013

Ufrivillig vinterferie...

Jeg har hatt kraftige kynnere siden i går på morgenen så i dag var jeg på sykehuset for å sjekke at alt var i orden. Heldigvis sto alt bra til med lillemor men jeg må holde meg helt iro. Så da ble det sykemelding i en hel uke.. Men så lenge lillemor har det bra er jeg glad:)

Så har jeg jo strikket ferdig vognsposen:) Den er ikke montert å det blir den vel ikke på en stund heller, men det haster jo ikke enda:)


Slik ser den ut nå. Har rundstrikket den for det går fortere. Så det er bare å åpne den på midten og hekle en kant rundt, sy fast glidelås, sy fast foret og sy teppet som skal være inni:)


Her ligger den sammen med foret. Foret er et fleecepledd fra Jysk:)


Tenkte også at jeg skal brodere navnet hennes inni posen:) Valget står mellom disse tre men tror det blir den øverste:)



  Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar