onsdag 20. februar 2013

24 uker:)

I dag er jeg 24 uker på vei:) Det føles så utrolig deilig! Lillemor i magen har nå en sjanse til å overleve hvis hun skulle bli født:)
 
Tenkte at jeg nå kan begynne med ukentlige statusoppdateringer her:)

Statusoppdatering

Termin: 
14 Juni

Magebilde:  
Dette bilde er fra forige uke men har ikke mulighet til å ta nå så vi får heller oppdatere det senere:)

 
På vei: 
24 Uker.

Dager til termin:  
114 dager.

Antatt lengde på babyen:  
30cm.

Antatt vekt på babyen:  
800g.

Kjønn: 
Jente:)

Navn: 
Malin:)

Aktivitet i magen: 
Ganske mye aktivitet de siste dagene:)

Babyens leie: 
Hodet ned.

Utålmodig: 
Er ikke lei av å være gravid men har så innmari lyst til å møte henne:)

Vektøkning: 
Vet faktisk ikke. Badevekta er fri for batteri:) Men har ikke gått opp nå særlig utenom magen:)

Utstyr som mangler: 
Hmmm... bare småting som mangler nå. Sånn som ammeting til meg, stelleutsyr til lillemor (våtservietter, bleier, kremer osv.). Men alt av store ting og klær har vi i hus:)

Strekkmerker: 
Ingen enda:)

Matkikk: 
Ingen matkikk. Hadde gledet meg litt til dette men det har da altså ikke meldt seg noen matkikk:)

Plager: 
Begynnt å kjenne på bekkenløsningen men ikke plaget direkte:) Ellers så går det ganske greit:)

Tanker rundt fødselen: 
Gleder meg faktisk. Er ikke nervøs enda men det kommer sikkert:)

Søvn: 
Sover helt greit:) Er oppe en gang om natta for å gå på do (blir så tørst på kvelden) Men ellers sover jeg godt:)

Humør:  
Har ikke de store svingningene i humøret. Er faktisk ikke så veldig hormonell. Eneste er at jeg gråter lett hvis jeg hører en fin sang eller ser noe trist på tv:)

Neste kontroll: 
28 Februar:)




  Klem fra Frøken Fryd.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar