lørdag 2. februar 2013

Ting til lillesnuppa:)


Tenkte at jeg skulle vise dere litt av det jeg har kjøpt til lillesnuppa. Akkurat nå er det jo så mye salg rundt om i butikkene så det er enkelt å gjøre noen små kupp:) 
 


Alle sokkene er fra H&M. Smekkene er fra Bare Barn.

 

Smokkene er fra Navnesmokken.no og Sunnesmokker.no.

  

Muffen er fra Bare Barn og flaskeholderen er fra Bare Barn og skiltet kjøpte jeg på Babycare.

  

Den grå dressen er fra Cubus og den Brune er fra Bare Barn.

  

Dressen er fra Coop OBS, Klolen (det første jenteplagget jeg kjøpte) er fra H&M og bodyene er fra Lindex.


Hello Kittyklærne har svigermor kjøpt i syden.


 Tightsen er fra H&M og tunikaen er fra Cubus.

 


Nyfødtsett fra Ellos.no

Ullbuksa og det røde ullsettet er fra Bare Barn, det hvite ullsettet er fra H&M og ulldressen er fra Cubus.

Er så utrolig mye fint å få tak i til de små at man kan bli smårar av mindre:) Nå skal jeg leke husmor å vaske litt:) Kos dere masse denne lørdags formiddagen:)


Klem fra Frøken Fryd.

2 kommentarer:

  1. Awwh, så masse søte klea!!!:)

    SvarSlett
  2. Hehe:-) da sku du ha sett resten av klesskape;-)

    SvarSlett