fredag 1. februar 2013

Ebay.com



Det kommer vell ikke som en overraskelse at jeg kommer til å blogge om babyrelaterte ting framover. Skal prøve og ikke ta helt av, men jeg kan ikke love noe:)

Jeg tenkte at jeg skulle gi dere et lite tips. Hvis man gidder å bruke bitte litt tid på å lete kan man spare penger på å handle på Ebay.com. Jeg har funnet priser på noen babyrelaterte ting med priser fra Ebay.com og fra den billigste norske siden jeg kom over. Alt fra Ebay er ny og med frakt. Alt fra de norske sidene er nye men uten frakt.




Nummer seks er den elektriske brystpumpen til avent: Ebay: 648,- Flust: 999,-  




 Nummer to er matoppbevaringen til avnet: Ebay: 145,- Cdon.com: 199,-


 Nummer tre er twilight turtle nightlight:  Ebay: 60,- Coolshop: 349,-


 Nummer fire er startpakken til avent: Ebay: 155,- Ellos: 399,-




 Nummer fem er babybjorn orginal bæresele: Ebay: 514,- cdon: 699,-



Nummer seks er manuell brystpumpe fra avent: Ebay: 203,- Cdon.com: 479,-

Jeg for min del kommer jeg til å fortsette å handle på Ebay:)


Klem fra Frøken Fryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar