tirsdag 5. februar 2013

Duppedingser:)

Jeg er i overkant glad i ny teknologi. Da tenker jeg på telefon, pc, nettbrett og sånne ting. Jeg har hatt en HTC Sensation i litt over et år å har vært fornøyd med den, helt til den begynte å tulle for noen måneder siden. Den har nesten ikke dekning, skjermen slår seg ikke på når jeg skal avslutte en samtale, den bryter samtaler osv. Så man kan si at jeg har vært litt irritert på den i det siste:) Så i går kom kjæresten å sa at vi skulle bestille meg ny telefon å da var valget enkelt. Samsung galaxy S3:)


Til bursdagen min i august fikk jeg Samsung galaxy tab 2 å er superfornøyd med den. Jeg bruker den mye når jeg holder på med skolearbeid å har ingenting å sette fingeren på:) Så nå har jeg ganske store forhåpninger til den nye telefonen:) De kjører nå en kampaje på telenor.no der du får telefonen til 99,- å abonnementet Komplett L til samme prisen som Komplett M:) Måtte jo slå til;)


Å siden jeg også er veldig glad i tilbehør til disse duppedingsene har jeg nå vært litt ivrig med kjøpeknappen på Ebay:) Først ble det en lommebok med plass til telefonen:) Jeg falt for farge kombinasjonene med rosa og mint:)


Så ble det et flipcover i hot pink med lommer til bankkort:)


Så måtte jeg også ha dette flipcoveret i hvit og lyseblått:)


Sist men ikke minst måtte jeg også ha et rosa flipcover til Nettbrettet også:)


Håper at alle der ute har en nydelig Tirsdagsmorgen:)



 Klem fra Frøken Fryd.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar